Loader
FAQ
  1. Is het verplicht om bij jullie te reserveren?

Het is niet verplicht om te reserveren. Wil je verzekert zijn van een plekje?
Dan raad ik je aan om te reserveren.

 

  1. Hoe kan ik reserveren?

Tot 12 personen kun je gemakkelijk reserveren via onze website www.lotendewalvis.nl.

 

  1. Hoelang duurt het tijdslot van mijn reservering?

Het tijdslot duurt 2,5 uur.

 

  1. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Via de bevestigingsmail van je reservering of geef ons een belletje.

 

  1. Het lukt niet om online te reserveren, wat kan ik doen?

Je kunt mij altijd even bellen op 071 763 03 83.

 

  1. Ik ben wat later voor mijn reservering, hoelang wordt mijn tafel vastgehouden?

Je tafel wordt indien mogelijk 30 minuten vastgehouden.

 

  1. Waar kan ik het beste parkeren?

Parkeren kan in de parkeergarage op de Haarlemmerstraat, de Kaasmarkt parkeerplaats of in de Lammermarkt parkeergarage.
Vanaf deze plekken is het tussen de 5 á 10 minuten lopen.
Let op! Parkeren op straat rondom Lot is voor het grootste gedeelte voor vergunninghouders.

 

  1. Wat zijn nu precies de corona maatregelen waar jullie je aan moeten houden?

Voor de maatregelen die op dit moment gelden verwijzen we je graag door naar Coronavirus en de horeca | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl

 

  1. Tot hoeveel personen kan ik bij jullie á la carte eten?

Tot 12 personen kun je bij mij á la carte eten.

 

  1. Ik wil graag reserveren voor een grote groep, hoe doe ik dat?

Dit kan via onze website: Lot en de Walvis | Groepen

 

  1. Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

Cash, pin en creditcard.

 

  1. Kunnen jullie rekening houden met mijn specifieke dieetwensen of allergieën?

Mijn chef houdt graag rekening met specifieke dieetwensen en allergieën. Graag wel vooraf vermelden.

 

  1. Hebben jullie cadeaubonnen?

Cadeaubonnen kunnen in het restaurant of online gekocht worden.

 

  1. Accepteren jullie andere diner cheques of VVV-bonnen?

Naast onze eigen DHG-cadeaubonnen accepteren we de Trakteerkaart.

 

  1. Ik kom met een gezelschap, kunnen wij apart afrekenen bij jullie?

I.v.m. de drukte is het helaas niet mogelijk om apart af te rekenen.

 

  1. Is jullie restaurant rolstoelvriendelijk?

Mijn restaurant is rolstoelvriendelijk. De WC is wel wat lastiger te bereiken met een rolstoel.

 

  1. Mag mijn hond mee?

Je trouwe rakker is altijd welkom bij mij, mits ‘ie lief is natuurlijk!